Carlos Arévalo-Músico
O batería de orixe uruguaia, Carlos Arévalo, tivo moi clara a súa selección porque, nas súas palabras, “son tres discos que influíron no xeito contundente de tocar e de compoñer o meu novo traballo solista de composicións propias, “O círculo do paxaro”, xa que nel expreso con liberdade as miñas influencias”. Credence, Stevie Wonder, Police, Genesis, Crimson, Art Blakey, Joe Morello ou Elegante Corea están presentes neles, igual ca no “círculo” da miña vida musical.
Penso que escoitar moita música, desde os Beatles ata a actualidade, é para ben, porque hai moito talento nas novas xeracións, evoluciónase e nunca se deixa de aprender”.
Este foi o primeiro LP que escoitei dos Beatles e é un dos poucos vinilos que trouxen de Uruguai, cando vin a España en 1978. Naquel momento, comezos dos 70, con 11 ou 12 anos, poñíao volta e volta no tocadiscos e quería tocar coma Ringo. De feito, montaba a batería igual ca el. É un gran disco, e agora, co meu grupo The Funkles, tocamos varios dos seus temas con arranxos funk.
Ao batería Billy Cobham descubrino nos 70 coa Mahavishnu Orchestra e partiume á metade. Os seus ritmos raros, as súas polirritmias, o seu son… todo iso marabilloume! Este é un LP de cabeceira para todos os bateristas, onde atopamos funk, soul, rock, jazz…; en definitiva, fusión. É o que me apaixona e, de feito, influíu moito na miña forma de tocar e de ver a música como un universo infinito de creación. É o culpable de que o meu set de batería top sexa acrílico e cunha gama de sons que desenvolvo con moitos timbais, e é por certo outro dos discos que trouxen de Uruguai.
Zappa en directo. Tiven a sorte de velo en Madrid e, aínda que teño moita discografía del, este vinilo que tamén trouxen de Uruguai resume a súa esencia, que se compón de rock, pop, blues, funk,soul, jazz, fusión, música clásica, humor, ironía musical…, sempre cuns instrumentistas incribles. É top de top.
Fotos: Iria Martínez